ثبت نام در سایت های کلیکی
روش های کسب درآمد واقعی از اینترنت
سایت های کلیکی معتبر و نحوه کسب درآمد عالی از آن ها را یاد بگیریم!

 از منوی بالای صفحه گزینه ثبت نام یا عضویت را انتخاب کنید.

ابتدا نام کاربری مورد نظر و رمز عبور خود را وارد کنید و سپس آدرس ایمیل و استان و تاریخ تولد خود را تکمیل نمایید.  در قسمت نام معرف اگر خودش تکمیل شده که نیازی نیست کاری کنید ولی در صورت تمایل نام کاربری منbita65 را بنویسید تا زیر مجموعه من شوید. البته دقت کنید در این صورت شما با کلیک روی آگهی ها مبلغ خود را دریافت می کنید و برای شما هیچ تفاوتی ندارد ولی اگر این قسمت خالی باشد شما جز زیر مجموعه های اجاره ای می شوید و سایت بدون پرداخت وجه اضافی به شما می تواند شما را به دیگر کاربران اجاره دهد.

در قسمت سوال امنیتی باید یک سوال دلخواه را بنویسید و پاسخ دهید این مورد در صورت فراموش کردن رمز ورود به درد شما می خورد. مثلا در قسمت سوال امنیتی بنویسید نام ماشین من و در پاسخ بنویسید پژو.

در نهایت کد امنیتی مشاهده شده را وارد کنید و شرایط سایت را با کلیک بر روی بله  بپذیرید. حالا اگر اطلاعات را کامل و درست وارد کرده باشید و نام کاربری تکراری انتخاب نکرده باشید، ثبت نام شما کامل شده است.

حالا ایمیلی حاوی کد فعال سازی برای شما ارسال می شود که باید آن کد را در فرم بعدی که ظاهر می شود وارد کنید.

در هنگام ورود اگر از شما کلمه عبور دوم خواست همان کلمه عبور اول را وارد کنید و در صورت نیاز به رمز برداشت می توانید یک رمز 5 رقمی برای برداشت وجه از حساب خود تعیین نمایید.

 پیشنهاد خوب: اگر در سایت های مختلف ثبت نام می کنید می توانید نام کاربری و کلمه عبور و حتی رمز برداشت یکسان را در همه وارد کنید تا زمان ورود به سایت ها گیج نشوید که حالا کدام نام و کدام رمز را وارد کنم!

بعد از انجام مراحل ثبت نام در هر سایت ، می توانید به قسمت سوال و جوابهای متداول در سایت مورد نظر مراجعه کنید و اطلاعات زیر رو بخوانید :

 نحوه کار با سایت

نحوه گرفتن پول از  سایت

تعداد اگهی هایی که می توانید در روز کلیک کنید

ساعتی که آگهی ها به روز می شود

تعداد زیرمجموعه هایی که می توانید اجاره کنید و مستقیم بگیرید

و هر اطلاعاتی که به عنوان عضو این سایت نیاز داشته باشید در خود سایت به زبان فارسی هست و میتوانید بخوانید . مبالغی هم که از هر سایت بدست می آورید ، به راحتی قابل انتقال به حساب بانکیتان در ایران هست

 



نظرات شما عزیزان:

عمار تعالی
ساعت12:34---10 مرداد 1392
ممنون از اطلاعتتون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط ب.سهیلی